Canalele grupului Discovery au iesit, din grilele operatorilor Telekom/NextGen

Incepând cu 1 ianuarie 2020, întreg portofoliul Discovery, format din canale precum Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC, Travel Channel, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery Showcase, DTX, Food Network, plus variantele lor HD.  , nu va mai fi disponibil în grila de programe Telekom și Nextgen , după ce părțile nu au ajuns la un acord privind retransmisia posturilor de televiziune. 

Anunțul a fost făcut atât de Discovery, cât și de Telekom, care a precizat într-un comunicat de presă că televiziunile grupului vor fi înlocuite de posturi precum National Geographic, Nat Geo Wild, National Geographic People (din februarie 2020), Look Sport 2, Look Sport 3, Travel XP, Euronews, FightBox sau Timeless Drama Channel. 

Cum explică Telekom decizia de a scoate posturile Discovery din oferta de programe: 

Telekom face aceste modificări în grila TV în urma feedback-ului clienţilor, a analizei periodice a tendinţelor în vizionarea canalelor şi a rezultatelor unui sondaj realizat în noiembrie 2019, pe un eşantion reprezentativ de 800 de respondenţi din rândul clienţilor săi, pentru a testa preferinţele în ceea ce priveşte conţinutul TV urmărit. Studiul a arătat că 73% dintre clienţii intervievaţi ar dori să urmărească filme şi seriale celebre, 71% ar fi interesaţi să vizioneze conţinut nou, iar 65% dintre respondenţi ar prefera să urmărească documentare internaţionale premiate.” 

În urma schimbărilor din grila TV, aceste canale vor fi eliminate din pachetele TVM şi TVL, în versiunile SD şi HD: Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, Eurosport HD, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport 360 HD, Viasat HD, DTX HD, ID Xtra, ID Xtra HD, TLC, Travel Channel HD, Food Network şi Food Network HD.

Reprezentanții Discovery au anunțat: 

„De-a lungul ultimelor luni, am depus numeroase eforturi pentru a ajunge la un numitor comun cu Telekom România, însă, în ciuda investițiilor noastre în conținut și drepturi sportive, operatorul a refuzat o nouă înțelegere. (…) Rămânem deschiși negocierilor de bună credință cu Telekom, pentru a vă readuce canalele și emisiunile preferate.

Distribuie pe social media
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •