TDC Romania este acum Dizi

Timeless Drama Channel (TDC) a fost modificat recent in Timeless Dizi Channel, fiind modificat si logo-ul. Astfel, de joi, 1 octombrie 2020, putem vedea la TV noul brand Dizi.

CEO-ul SPI International, Berk Uziyel, a declarat ca scopul acestei tranzitii este de a prezenta telespectatorilor conceptul dizi si de a distinge acest gen de telenovele si serii Hollywood/Bollywood.

Dizi este prezentat ca un gen de sine statator care include povesti fascinante, pline de emotie si pasiune, ale caror naratiuni sunt despre cultura si valorile turcesti.

TDC Romania este acum Dizi
In limba romana, dizi se traduce ca serial, inlocuind cuvantul drama din denumirea postului.

In prezent, pe Timeless Dizi Channel (TDC) putem viziona seriale turcesti precum: Unchiul Kara, 20 de minute, Razbunare pe tocuri, Dragoste de contrabanda, Dragoste infinita, In dragoste si in razboi, Esarfa rosie.

TDC se poate receptiona in urmatoarele retele majore:
-Vodafone (UPC) – TDC SD
-Telekom (cablu si satelit) – TDC SD/HD
-NextGen – TDC SD

TDC Romania este acum Dizi
Desi serialele difuzate de TDC sunt apreciate, exista si nemultumiri privind continutul limitat si numarul ridicat de reluari.

Cu peste 500 de ore de continut, TDC este prima televiziune globala de drame turcesti vizionata la nivel mondial de peste 400 de milioane de oameni in peste 140 de tari. Postul este dedicat telespectatorilor de toate varstele care indragesc seriile dramatice si doresc sa vizioneze seriale apreciate de critici care au definit peisajul televiziunii turcesti.

Postul a fost lansat in Romania ca Timeless Drama Channel (TDC), in exclusivitate la Vodafone (UPC in acea perioada) la incepului lunii august 2019. In grila Telekom a fost introdus la finalul anului 2019.

SPI International detine si alte posturi disponibile in Romania precum Filmbox, Filmbox Premium, Filmbox Extra, Filmbox Arthouse, Filmbox Stars, Filmbox Family, FightBox, DocuBox, FashionBox, 360 TuneBox, Fast&Fun Box, Erox, Eroxxx si GameToon.

Distribuie pe social media
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •